jueves, 26 de enero de 2012

Un matí de pel·lícula!

Feia molts dies que la Loubna i jo no ens veiem. L'últim dia que ens havíem vist va ser el dia abans de Nadal, que vam quedar amb l'Ayna i en Dante i vam anar a una cafeteria i vam jugar al bingo! Les guanyadores van ser l'Ayna i la Loubna però això no vol dir que en Dante no tingués premi! Quan vam acabar de fer unes quantes jugades vam anar a una botiga a comprar uns quants caramels com a "premi".
Llavors ja no em vaig poder trobar més amb la Loubna fins després de Nadal perquè jo havia estat ocupada amb les festes i ella tampoc ha pogut quedar. Així és que dissabte passat vam tornar a quedar amb l'Ayna i en Dante per mirar una pel·lícula. En Dante va suggerir de veure l'Oso Yogui i la decisió va ser molt encertada ja que la pel·lícula tenia forces moments de riure i amb un final molt maco, així que ens va agradar a tots. 


La relació entre la Loubna i jo ha fet un gran canvi des del primer dia que ens vam trobar. Tot i que continua sent molt tímida, ara de vegades m'explica coses sobre la seva família, cosa que abans no feia, i em sembla que també se sent més a gust amb nosaltres. Espero que la cosa continuï avançant d'aquesta manera!





No hay comentarios:

Publicar un comentario