viernes, 24 de mayo de 2013

Última trobada amb l'Hajar

La setmana passada aprofitant que no feia gaire bon temps per anar a passejar vaig decidir que podíem fer una activitat més manual amb l'Hajar i vam decidir fer una coca. Així que mentre jo anava preparant els ingredients ella ho anava barrejant tot. Mentre l'anavem fent vam riure una estona perquè vam causar una mica de desordre per la cuina.

Mentre la coca s'estava coent vaig aprofitar per donar-li un detall a l'Hajar, ja que el dia del seu aniversari no li vaig poder fer cap regal, vaig pensar que donar-li un detall que simbolitzés un dels diversos moments que hem passat juntes podia estar bé. Quan va obrir el regal es va quedar força sorpresa i vaig poder notar que va agradar-li molt.


Després d'això, vam mirar si la coca ja estava ben feta i la vam provar i la veritat és que ens va quedar força bona i l'Hajar se la va emportar perquè tan els seus pares com el seu germà la poguessin tastar. 
L'Hajar amb una foto de la trobada que vam fer  l'Ana,
la Cristina, l'Hajar i jo totes  quatre juntes al Butterfly Park.




No hay comentarios:

Publicar un comentario